При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитися від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів. Якщо Ви виявили товар неналежної якості, Ви можете зателефонувати / написати нам, і отримати заміну товару або повернення коштів. Команда нашого інтернет-магазину обов'язково допоможе вирішити будь-яку ситуацію.
Ви завжди можете зв'язатися з нами одним із таких способів: по телефону: +380961313431; по електронній пошті: moc.liamg%40991navikuizurd Наявність товару перевіряється також у день доставки, і в разі невідповідності, просимо Вас звернутися за гарячою лінією або написати нам на пошту. Відповідно до Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливо тільки при збереженні чеку і зіпсованого товару.Вимоги до товарів, що підлягають поверненню Для повернення або заміни Вам необхідно надати товар, придбаний в нашому інтернет-магазині, і обов'язково оригінал документа, що підтверджує отримання та оплату покупцем товару (видаткова накладна, товарний чек, квитанції і т.д.).
Повернення коштів Після отримання товару та підтвердження, що вимоги до повернення дотримані, і необхідні документи - заповнені, ми повернемо Вам гроші, або зробимо заміну товару неналежної якості. Повернення грошей здійснюється тим же способом, яким Ви оплатили замовлення. Зверніть увагу, що при оплаті банківською картою, термін повернення грошових коштів залежить від політики установи, яке випустило карту. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару можливе тільки за умови збереження чека і невідповідного товару. Закон України «Про захист прав споживачів».Постанова про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення товару здійснюється на адресу: м. Київ, вул Уманська 7, 03049.